I said burrrrrr...

...it's cold in here. Svinkallt idag ju! Hela cykeln var frostig och vit imorse. Var ju fint men kallt åt rumpan. Seminarie idag. Vi var lagomt förberedda och tog inte så allvarligt på det, men gick väl rätt okej iallafall. Sen var Yvve jättesnäll och stannade med mig så jag slapp sitta mobbad och ensam i Gläntan. Tvingade mig själv att läsa (okej skumma) klart Avtalsrätten. Sedan gav jag mig ut i kylan igen, för att cykla till Frödingshöjd och Charlotte. Visade mig lite olika skattmästargrejjer. Känns som det är ganska mycket. Men hoppas att det kommer att gå bra. Kommer antagligen fråga henne hela tiden i början. Hatar att göra fel.

Om en stund blir det till att säga byebye till
Anita som far mot vackra Dalarna imorgon. Vill också hem nuuuu! Åker på torsdag, så det är ju inte så länge kvar. Ska verkligen bli skönt att komma härifrån! Koppla bort allt som hänt och bara ha det skönt ett tag. 


Kommentarer
Postat av: Anna

Heej! Har varit lite oaktiv här känner jag... :) Men ska bli bättring på den fronten! Vad händer till nyår? Fest i borlänge? :)

Postat av: Tomten

men e ni kvar i skolan ni ;-) Ha en toppenjul sedan när du får åka hem :):):)

2006-12-19 @ 13:18:52
URL: http://www.janeteklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback