Shoppat så fötterna (och kortet) lider...

Ääääntligen hemma. Jättetrött men glad. Jag som bara hade tänkt köpa någon julklapp kom hem med massa kläder. En väska. Två skärp. Smycken. Bara till m i g. Härligt =) Kom till Götebord vid 11 tiden, och redan då sattes standarden på Vero Moda. Och som vanligt så shoppar jag typ jättemycket i den första affären jag går in i, och sen går jag runt med ångest hela dagen så fort jag köper något mer. Lunchade sedan och åt jättegod och stark Thaimat. Sedan shoppades det lite till innan jag, Anita och Yvve sprang iväg för att hälsa på Jossan på hennes jobb. Länge sen! Sedan mer och åter mer spring i affärer. Tror mina fötter dog någonstans kring 15-tiden. Hemåt mot Karlstad efter 17, och då hade det inhandlats påsar från Donken som vi sedan smaskade i oss på tåget. Var konstigt med platserna, fönsterplatserna saknade fönster och mittplatserna var vid fönstret. Men som tur va lyckades vi även på hemvägen få sitta i kupe. Dock var vi inte ensamma den här gången. Och tydligen så hördes vi ganska bra eftersom konduktören hela tiden kommenterade hur kul vi verkade ha det. Va? Vi kan väl ändå inte ha skrattat högt? Kan jag aldrig tänka mig...

Nej nu ska jag hoppa in i duschen, och sen kolla på allt fint jag shoppat!

Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback