Sliten

Ja då var man hemma då efter den otroligt roliga skiftesresan. Kroppen känns ungefär som när man varit utomlands och tokfestat i en vecka. Lite sliten alltså. Men var grymt skoj! Började festen lite sakta på bussen till Sthlm. Tror tanterna längre fram var lite rädda för oss, men vi mutade dom med Göta Kanal. Sedan innan incheckning tömde vi raskt de 10 champangeflaskor vi hade med oss. Trevligt med lite utomhusfest så här års. Inne på båten fortsatte festandet, och nu börjar det bli lite dimmigt måste jag säga. Mat åt vi iaf, buffé med fri mängd dryck. Så det kan bli. Sedan sjöngs det karaoke, dansades, dracks drinkar, tappades bort körkort.. Ja så går det är när ett gäng stenfulla Karlekoniter tillbringar tid tillsammans.

Idag har jag varit bakfull, ätit hamburgare till frukost, fått tillbaka mitt körkort (fan va skönt!) och åkt buss i typ tusen timmar. Vissa fortsatte festen och skulle gå direkt på förfest. Orka. Själv tänker jag lägga mig i min säng och sova lääääääänge...

Kommentarer
Postat av: joker

sluta klena dig nu! det var bra ute igår!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback