Snaaaart pengar

Vill ha. Massa. Skor. Klänningar. Smycken. Snygga träningskläder. Smink. Men just det ja, jag är ju fattig student. Får visst inte 20 000 på fredag. Attans då. Dessutom är jag inne i en period då jag är besatt av att kolla på kläder och liknande på Internet. Har dock lyckats lägga band på mig och inte köpt något än. Känns liksom inte som om man gör av med pengar på samma sätt när man handlar på nätet. Hej hopp  så har man ju helt plötsligt en massa nya fina saker hemma. Utan att man ens behövs åka ner på stan. Teknikens under värld är underbar. Väntar bara på att den självbetalande räkningen ska uppfinnas...

Kommentarer
Postat av: Bananet

åå ja vet. Det är så lätt att bara klicka runt å "lägga i sin varukorg" å sen bara poff så e kläderna på jouren å väntar på en.. hehe :) farligt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback