Det är över nu...

men jag kommer ihåg.. jaaa, inte så mycket från faddermiddagen iallafall. Shit, vet inte vad som hände där egentligen, men var nog ett bra val att gå hem om man säger så... Middagen var väldigt trevlig och jag fick dansa en massa bugg.
 
Snart kommer mina föräldrar och syster hit och ska hjälpa mig flytta in resten av sakerna i lägenheten. Är lite tomt som det är nu. Men har ju det viktigaste, tv/dator/säng. Ska bli najs att träffa dom, särskilt eftersom syster snart lämnar kalla Sverige och ger sig ut på stora äventyr. Jag ä inte bitter.

Sedan så är det ju inte vilken lördag som helst idag heller. Det är nämligen första schlageromgången! Som jag väntat!


Kommentarer
Postat av: Anita

Schlager is thaaaa shit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback