Hemma i Dalarna

Japp, kom hem till vackra Dalarna igår kväll. Var diverse krångel med tågen men kom hem i tid iallafall. Åt tacos och firades lite av famlij och farmor & farfar. Var trevligt. Idag blir det stan och Kupolen med sötsyster. Ska använda presentkortet på ögonfrans- och brynfärgning jag fick i julklapp. Sen ska vi till Par i hjärter också, syster ska köpa nån ny plupp. Kanske blir till att kolla en till tatuering, har ju fått pengar... Vet vad jag vill ha fast ändå inte. Sedan är det begravning imorrn. Jobbigt. Är ju inte ledsamt för att han dött, han var ju gammal och sjuk, men är fan så jobbigt när man väl är där iallafall. Tråkigt att det skulle va just den här helgen, missar caps, live-musikquizet och party på Duvkulla, men det är väl inte så mycket att göra åt. Får ta igen det på den eventuella 69an festen nästa helg. (Vad säger du Anita, ska vi bestämma nåt eller?) (Eller förresten, det kanske vi gjorde i onsdags?) Hursomhelst så blir det tillbakaresa till Karlstad på söndag. Måste åka med slingriga bussen, fanns inga bra tåg. Nej nu blir det tacosrester till frukost. Baj!

Kommentarer
Postat av: Anita

Vi bestämde väl en del i onsdags tyckte jag..födelsedagsfast..att vi ska flytta ihop osv:) jaa vi får väl prata ihop oss med roykie också annars blir det ju bara 46! hoppas du har det bra hemma och att begravningen blir fin..pussel

2007-02-16 @ 11:47:44
Postat av: Joel

Hur mkt var det du fyllde? För om du är gammal vad blir då jag?

Postat av: Joel

Då är vi lika gamla just nu även om jag är ett år äldre än dig. Tycker du inte om att bli äldre? Jag ser fram emot att fylla 25. Speciellt festen jag ska ha då. :D

2007-02-16 @ 23:44:02
URL: http://thegreatpretender.blogg.se
Postat av: Joel

Så du menar när jag inte är student längre så måste jag sluta vara töntig? Vet jag inte om jag vill ju... :P

2007-02-16 @ 23:56:32
URL: http://thegreatpretender.blogg.se
Postat av: Joel

Hehe. Jo iof. Om du ska sitta vid datan en stund till så får du gärna adda mig på msn. :P [email protected]

2007-02-17 @ 00:13:51
URL: http://thegreatpretender.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback