Nästan färdigt

Japp, nu är det snart helt färdigfixat här. Ligger grejer på golvet, men det tar jag tag i sen nån gång... Blev riktigt najs här iallafall tycker jag. Har inte riktigt vant mig än, men det kommer nog. Hade föräldrarna och syster här hela helgen. Det var riktigt trevligt, även om vi fick vänta över 40 minuter på maten på Arena. Helt otroligt.

Börjat med vårt superroliga case idag också. Är verkligen intresserad av lastbilar känner jag. Blir hårdkörning hela veckan. Redovisning tidigt nästa vecka och de flesta började redan för en vecka sen.

Annars händer det väl inte så mycket i veckan. Hade tänkt ha inflyttningsfest på lördag kanske, men nu verkar det som om ingen av mina kära nära vänner har lust att komma... Känns ju inte så roligt då direkt. Får se om jag lyckas övertala någon. Anita brukar ju vara mitt säkra kort, men till och med hon verkar väldigt av.

Sova nu strax. Puss godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anita

tack för igår babe..snart pizza:D

Postat av: Anita

snart kommer jag och hälsar på igen..wiiieee:D

2007-02-07 @ 18:32:28
URL: http://staarbabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback