Vanlig tisdagskväll....?

Ja det var ju inte riktigt vad jag räknat med en tisdagskväll kanske. Tror det var första gången jag öppnade en första öl kl halv ett på natten. Vart lite typ pyjamasparty med Anita och två väldigt fulla herrar som kom från sexmästeriteambuilding. Var tydligen lite högljudda för fick besök av en lagomt glad granne framåt tvåtiden. Och efterfest som det var så ska det ju bjudas på mat. Icas biffnudlar var det som bjöds. Det intogs direkt från täcket i min nybäddade säng... Naaaajs. Dessutom måste salladsbesticken diskas noggrannt.


Kommentarer
Postat av: Anita

snacka om att man har minst en innestående på de där fylltrattarna.. känns som jag är bakis idag själv. Och bilden jaaa det kan väl va det fulaste jag sett:)

Postat av: Boss

härlig Elin!
Oplanerade Dagcenterkalas är det bästa som finns, har själv en gång tillsammans med Fikus och Bobbo våldgästat allas vår Netz som troligen(en blick säger allt) tvingats avbryta diverse nattliga aktiviteter för att palla sig upp, öppna dörren och varmt välkomna oss med ett "stick härifrån med er era patetiska jävla fjollor" och ge oss "fingret brevid långfingret". lär av detta: ge inte ifrån dig ett pip om du på något sätt kontaktas av fulla polare (tålamodet kommer med alkoholen)... Go Elin!

2007-02-21 @ 19:02:15
Postat av: agge

Fattar inte vad ni snakar om, vi var ju lugnare än gatan... Tack för nuddlarna iaf:-)

2007-02-21 @ 23:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback