Back in Karlstad

Ja då var man tillbaka i Värmland och Karlstad igen. Känns rätt okej. Fick skjuts av min snälla familj så jag slapp bussen, skönt! Visat lägenheten för en familj (gammal gubbe, utländsk kvinna och litet barn). De verkade intresserade så nu kanske det blir flytt snart! Måste bara ha något att flytta till. Petitesser. Får gå till Riksbyggen imorrn och se vad de säger. Annars kommer jag till dej Anita och ligger sked, bara så du vet!

Hade fått ett julkort av Anna. På adressen stod det: "kronoparken - mellan fagott och jakthorn typ, gula tegelhus nr 37". Kom fram ända från Indien. Skapligt.

Kommentarer
Postat av: Aniiiita

Mina 25 kvadrat har alltid plats för dej min lilla bäjb! Fan på tiden att du pallrat dej hit nu:)

Postat av: per-öka

välkommen hit elis!

2007-01-08 @ 00:09:02
URL: http://chillicake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback