Va fan som helst...

.... hette vårt basketlag i Studentiaden. Vad ska man säga om vårt resultat då. Vi var en klass för sig kan man kanske kalla det.. Spelade enbart mot killar och en supergrym tjej (som var med i laget som vann hela skiten, naprapathögskolan.... såklart...). Men vi var glada iallafall :) Var faktiskt superkul att spela igen! Kommer ihåg varför jag faktiskt höll på med sporten i massa år förut. Det t o m kanske blir aktuellt att ta upp karriären igen. En gubbe från Karlstad Basket tyckte att jag skulle komma och spela med deras div 3 lag... Så nu ska de ringa upp mej... Skulle verkligen vara kul, men det beror på hur mycket tid det skulle ta.

På lördagen hade jag och Yvve en liten egen vinkväll... Lyssnade på massa nostalgimusik och kollade på tv. Precis som vi brukar :) Var riktigt trevligt och man blev visst lite full där också.... Söndagen var riktigt najs, även om det blev lite uppsatsskrivning också.

Jag vill tacka mitt kära glada lag, Tiina, Markus och Joel för en superrolig turnering! Hoppas ni hade det lika kul som jag!

Nu blir det uppsats för hela slanten.....

Kommentarer
Postat av: Tiina

Tack själv vännen! De va riktigt skoj :)

Postat av: Anita

Jag tycker ni var grymma!! Ni ledde faktiskt lite i en match..det är icke att förglömma!

2007-05-22 @ 12:06:41
URL: http://staarbabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback