Valborg

Ja igår var det alltså Valborgsfirande för hela slanten.. Dagen började tidigt (dock en halvtimme försent ungefär eftersom Fröken Hed inte hittade sin nyckel :)) med champangefrukost på ett överfullt Rumpan. Partytältet var smockat och stämningen hög. Vi missade tyvärr bubbel-capsen men Storis var tydligen kung. Sedan blev det traditionell par-caps, och t o m Yvve (som fick ha KECO-tröja på sej. Respekt.) var med och kastade kapsyler. Gick helt okej även om jag och Freddan fick lov att snacka in oss i b-finalen. Tiden bara flög iväg och helt plötsligt var det dags att gå mot Bunkern. Där sprutades det champange, tittades på moln, och åts hamburgare. När det blivit lite kallare gick ett stort gäng på mellanfest i mitt allrum. Där tafsades det lite på mina bröst, Baywatch-sprangs det, The Ark-dansades det och helt enkel dracks en massa mer alkohol. För det behövde man verkligen efter 10 timmars festade. Sedan så var alla plötsligt på väg ner till Arena och trots att Anita och Yvve bangade så åkte jag ner. Arena var sådär, shakandet med Anna, Tompa och Martin var dock superkul! På Arena fick jag iallafall den smarta idén att lämna min tröja på golvet på scenen och sen gå därifrån. Tänkte att där kan den ju ligga. Hittade den av en slump på ett bord alldeles lortig och blöt. Smart man är. När jag tröttnat lyckades jag träffa på söt-Jessica och hennes finnekompisar och fick åka taxi hem med dom. Tack!

Sammanfattningsvis den roligaste Valborg på jättelänge, kvällen var väl sådär men dagen superlyckad!!! Jättebra stämning och massa kul folk. Ny tradition hoppas jag på. Även om jag bara har en Valborg kvar här i Karlstad...:(


Kommentarer
Postat av: Anita

Jag lovar att Elin kommer bli invald till KECO och inte vi..här får man för allt slit liksom:) Tack för den romantiska stunden btw!

Postat av: Joel

Låter fin fint det. :P Jupps du får cash när jag kommer upp till karlstad. :D Kram kram

2007-05-02 @ 09:45:21
Postat av: Anita

haha jag mena då yvve..men det skulle ju kunna vara sant det jag skrev ändå..virrpanna jag är

2007-05-02 @ 09:46:06
URL: http://staarbabe.blogg.se
Postat av: Tiina

Japp Blge är bra :) Vi har hittat en lägenhet i Bysjön.. lite utanför stan men den verkar så mysig, me uteplats o grejer! Då kan vi ha grillpartaj ;D

2007-05-02 @ 16:26:05
URL: http://tii.webblogg.se
Postat av: Tiina

Fan va jag är glömsk.. glömde ju kika förbi dej me pengar igår.. Gör ett nytt försök idag :))

2007-05-03 @ 12:22:58
URL: http://tii.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback