Back to life

Ja då var nollningsveckorna över. Men som tur är så är sittningen och tackfesten kvar, så något har man iaf att se framemot. Som vanligt har det varit sjukt kul och en jättebra men varierande grupp. Några kvällar var det verkligen kvalitet före kvantitet och vissa lyckades vi ha båda delarna. Jag har ju en något speciell relation till det där med faddermiddagar när man får dricka vad man vill, och lyckades som vanligt bli kastrullfull. Tydligen var jag och Göran i samma klass, både vad gäller fullheten och det svårtydda språket. Men jag bad iaf inte om att få entra Anitas scen :)

Och som alltid veckan efter nollningen är det dags att ta tag i livet igen. Har faktiskt gjort det idag, med både föreläsning, lite grupparbete, styrelsemöte och ett sjukt svettigt träningspass. Får hoppas att resten av veckan fortsätter i lika bra stil och att jag inte blir megasjuk nu. Får ju inte missa första capsen som KECO-medlem. Kommer bli så grymt att vara berg istället för småsten...... Eller nåt... :)

Kommentarer
Postat av: Anita

Nej ni var allt två fylletrattar!! och det här med att entra min scen kan man ju tolka på olika sätt..jag vill iaf förtydliga med att det var att komma på efterfest till mej:)

Postat av: Jessica

Åååååh, caaaaps, jag vill också vara med!! Man kan ju alltid hoppas att det kommer att ordnas en caps under tiden jag kommer på besök (4-14.10), snäääääälllllaaaaaaa :)......

2007-09-15 @ 16:30:01
URL: http://jezzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback