5-årsreunion med gymnasieklassen!

Japp, det är vad som står på schemat imorgon. Ska bli jättekul!! Är väl ungefär hälften klassen som kommer. Det ska grillas, drickas, frågas frågor om gamla klassen, sjungas lite Singstar kanske.... Kanske t o m slutar med att vi går på Flamingo :)

Annars så går jobbet finfint, veckorna rullar på fort som bara den. Och min syster flyttar till Oslo imorrn. Är väl jättekul för henne och kommer bli kul att hälsa på, men kommer kännas otroligt konstigt att jag bor hemma och inte hon.

Så, nu hörs vi här om ungefär en månad igen! :D


Kommentarer
Postat av: Josefin

smickrande bild hörrö du..

2008-08-18 @ 20:50:53
Postat av: Erika

Jo det är allt bra. Är det lite sånt som du håller på med oxå? Du Götet är ännu bättre än jag hade trott! Trivs så bra här det lilla jag har bott här. Ska bli kul om vi får ihop en träff sedan. Ska du till Anita i Sthlm den 4 okt?

2008-09-13 @ 18:53:41
Postat av: Erika

Nej tyvärr så kan jag inte den helgen... Ska på Ladies night här i Gbg.. Så typiskt.. Men får åka dit en annan helg.

2008-09-14 @ 19:29:08
Postat av: Elin

Uppdatera lite nu =) kramar

Postat av: Anonym

Hihi, ska jag säga att du oxå bokar en av kattungarna ;) Långhåriga och söta kommer dom nog bli!



Nu är det dags för en liten update här på bloggen tycker jag! Ska bli jättekul att ses på torsdag :) KRAAAAM

2008-11-24 @ 20:21:32
Postat av: Tiina

Det va förresten jag som skrev den förra kommentaren :D

2008-11-24 @ 20:22:40
URL: http://tiinak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback