Här händer det inte så mycket...

Beror väl på en kombination av att jag typ aldrig är ute på Internet, och det faktum att det faktiskt inte händer så mycket just nu.

Men har iallafall varit på en minisemester med familjen, IKEA och Kolmården. Det var vi och de andra småbarnsfamiljerna. Men skit i det. Titta på djur är kul. Annars har jag mest tränat, och pluggat... pyttelite.... Hoppas på att det blir utgång med sötaste Josefin imorrn, om det inte blir någon klassfest med gamla gymnasieklassen. Återkomsten till Karlstad är för närvarande planerad till nästa lördag, alltså den 11e. Den som då befinner sig i närheten får gärna ge sig tillkänna för ett eventuellt umgänge med en ensam kulla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Elin jag är hemma iaf om du vill umgås när du kommer till k-stad.
kram

2007-08-04 @ 18:40:17
Postat av: Anita

Jag åker ner på lördag en snabbis och lämnar grejer..sen jobbar jag måndag, tisdag och kommer på onsdagen!!

Postat av: MrTasteFull

Trevligt att hitta nya bloggar att läsa..
Allt väl?
Dalarna - mitt gamla hemmaställe :P

2007-08-08 @ 11:57:36
URL: http://mrtastefull.blogg.se
Postat av: Bossis

Du har inte funderat över ett inlägg om Amlins väst eller Brunis goda groggar...:) Du skriver för lite elin och fast du har tid nu...fyy

2007-08-14 @ 10:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback