Ja då var det dags igen då...

...för nollning. Började i fredags med teambuilding nr 1 och tröjtryckning. Hela Tengil visade sig vara sjukt kreativa och duktiga, och det resulterade i årets finaste t-shirts. Fortsatte den goda stilen med teambuilding nr 2 igår. Diverse lekar, grillning, kärring-race, frivilliga klädstreck med försvunna kläder som följd, en rolig kväll helt enkelt! Får se hur man ska klara dessa två vansinniga veckor, för lets face it, man är ju inte purung längre. 

image190image191 

Just ja. Finns såklart några betydligt mer spännande bilder från den sena kvällen, men jag väljer att behålla dem för mej själv. Av respekt för modellen. Och för framtida eventuella situationer som kräver utpressningsmaterial.

Kommentarer
Postat av: Anita

ung..nej det är vi verkligen inte. Men ngn måste ju vara äldst. Blev sjuk på kuppen.. tack imperiet och klimpen för att jag fick leta efter mina skor i en timme i skogen!:) Var en riktigt bra teambuilding!!

Postat av: Modellen

Jag, modellen, skulle vilja påpeka att även jag har vissa bilder gentemot författaren ifråga som skulle kunna publiceras på min populära blogg!

2007-08-26 @ 21:35:42
URL: http://staarbabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback