Ja, då kör vi!

Om gårdagen brukar kännas som årets längsta, så är då juldagens kväll den längsta kvällen. Kan ju bero på att man brukar börja tidigt på eftermiddagen, och att man sedan är på samma ställe heeeela kvällen. Dock har jag ingen aning om hur det blir ikväll. Ska ringa sötJosefin strax tänkte jag.

Var en riktigt bra julafton igår! Lugn, då det bara var farmor och farfar som kom hit. Fick en massa fina saker iallafall. Ett par jätteskönt fårskinnstofflor, hela Vännerboxen av syster (rich girl), lite pengar, presentkort och massa annat smått och gott. Väldigt nöjd är jag iallafall!

Nej nu är det nog dags att äta lite frukost, och sedan är det väl lika bra att börja göra sig iordning för partyparty.


Kommentarer
Postat av: Anita

jaa du det visar väl sig;)Hoppas du får det gött ikväll..inte däcka före nio är mitt motto!! hörs väl en sjuttioelva gånger! tjaaaaaaaa

Postat av: sebastian

Härligt, jo, julafton är en trevlig dag!

2006-12-25 @ 12:05:31
URL: http://sebastianjonasson.blogg.se
Postat av: Pär

Kul att se dig på S2. Synd att vi inte hann byta några ord. Men du och Lisi verkade vara er lika. =)
Tror jag träffade tio-tolv från vår gamla gymnasieklass. Helt sjukt! Hade du kul och så?
God Jul (i efterskott) och Gott nytt år!

2006-12-26 @ 18:46:35
URL: http://lps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback