Liiiiite vitt

Det var faktiskt lite vitt på marken idag när vi gick hem från skolan. Hoppas att det är mer uppe i Dalarna. Sista dagen i skolan idag. Först seminarie med rollspel - bolagsstämma. Var helt lugnt och mest roligt faktiskt. Läste bara upp vårt förslag sen behövde jag inte göra något mer. Sedan var det den sista föreläsningen på den här kursen. Hade Stolen/Klunken/Mr Burns. Var väl inte sådär onödigt mycket upphetsande om man säger så. Snark. Känns väldigt konstigt att det snart är tenta, känns fortfarande som om det är i början av kursen och att jag inte kan någonting. Men det har ju på något konstigt sätt alltid löst sig för mig på tentorna hur lite jag än kunnat, så nu har jag nån slags det löser sig känsla hela tiden. Farligt. Även kramats lite hejdå idag. Kommer sakna folk men ska nog överleva iallafall. Blir ju nollning och c-uppsats till våren, och då kommer jag få umgås intensivt som bara den. Nej, nu ska jag packa klart min väska inför hemfärden imorgon!!

Byebye Karlstad!



Sola den går upp och ner

Kommentarer
Postat av: Anita

Välkommen hem till vackra dalarna:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback