Städning

Pust nu har jag städat hela lägenheten, och ska snart börja tvätta. Är verkligen på tiden. Om jag tittar på mina fötter så är ena strumpan blå med nallar och den andra svart med blommor. Fint. Skönt att få det lite rent innan jag ska åka hem. Annars idag så har jag varit på stan och köpt en julklapp, och sedan kom Tiina hit och tog lite Prison Break. Trevligt trevligt. Imorgon är det sista dagen i skolan! Seminarie med bolagsstämma, och sedan föreläsning. Hoppas det kommer gå bra. Känner att jag inte har nån koll riktigt. Men ska väl vara glad att man slapp VD eller ordförande eller något sådant. Nej nu ska jag sortera lite inför tvättningen.

Kommentarer
Postat av: Tiina

Tack för Prison Break o musik!! Ses imorn babe :)

Postat av: joker

jävla prison break. vi har sett klart alla avsnitt jag och stefan. nu får det snart komma nya tack!

testa städa rumpan efter tömmningen för att sedan städa hemma hos petter ochs tefan och sedan hemma hos mig på två dagar. där har du något du inte vill göra var helg.

2006-12-20 @ 12:35:57
URL: http://whoami.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback