Leksingarna gör Karlstad

Helgen började egentligen i torsdags med lite partaj på Månen. Jag och Yvve körde en liten privat förfest med singstar och guacamole. Var supernajs!

Fredagen fortsatte i samma goda stil när Anitas boys kom till stan. Capsade på Rumpan. Körde parturnering först, och jag kan faktiskt helt ärligt säga att mina och Lillis låga poäng inte berodde på mej! Kvällens hetaste var Vickes asskicking (typ iaf) av Mats. Det var något utöver det vanliga. Sedan efter det supersvåra quizet så gjorde vi något så ovanligt som att gå till Arena en fredagskväll. Vad ska man säga. Intressant.

Lördagen spenderades nere på stan i solskenet. Var riktigt najs. Sedan på kvällen var det massivt grillparty här ute på Duvkulla. Folk överallt! Även om grillmästaren inte kanske direkt var någon mästare... Tur att Amlin kom och styrde upp det hela. När det blev mörkare fortsatte festen i mitt typ allrum. Ganska mkt folk och superkul var det! Såg dock inte så fint ut idag...

Sedan kom söndagen som man inte direkt sett framemot. Den efter tre dagars hårt festade. Men det var faktiskt inte så farligt. Kunde vart värre eller vad ska man säga.

Sammanfattningsvis en mycket rolig och lyckad helg där flera liter vin har letat sej ner i min kropp på något sätt...



Fyllesvin? Vi?


Kommentarer
Postat av: Anita

synd att nils karlsson p inte syns så bra på kortet..dock var det en grymme helg med fantastiska citat!:D

Postat av: Amlin

Jag kan konstatera att vi nu har fått en ny posé att köra med, nämligen "rygg-mot-rygg med fingrarna mot läpparna"... Vi körde den på Månen i torsdags också om jag inte minns fel.. Så nu har vi tre posér att variera med; "sexy", "flaska mot mun" och denna nya! :D

2007-04-16 @ 11:03:49
Postat av: Tiina

Hej Elin! Vi måste spela basket nån dag, för vi ska ju ta SM- guld, hihi ;D

2007-04-25 @ 19:22:51
URL: http://tii.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback