Sjuka drömmar

Dock inga om teletubbies. Men konstiga nog. Kom tillbaka till Karlstad igår eftermiddag. Hängde med Anita på kvällen. "Hon satte foten i en kopp, och kunde inte komma opp". Eller "hjälp m'upp" som hon brukar säga.

Haft lektion tidigt idag. Shit va trött man kan vara. Är inte riktigt gjord för att gå upp så tidigt. Har bara slöat sen jag kom hem. Borde städa, handla, fixas med papper... Just ja, sen har jag försökt vara lite teknisk efter att ha laddat hem något program enligt Erikas instruktioner igår =) Men nu så behövs nå codecs... Och jag laddade hem ngt men då blev allt bara cp. Nån som är lite haj på sånt här får gärna hjälpa mig!!!

Nu kanske inte 69an festen blir av heller. Duvkulla får man inte hyra längre för det har vart så mycket klagomål från de som bor bredvid lokalen. Bor man i studentboende så tycker jag man får räkna med att det är lite liv och rörelse runt omkring en. Klenisar.

Kommentarer
Postat av: Anita

jaa jäkla nötter..man blir ju bitter! herregud man kan ju inte ha lite ljud för sig när klockan är tio på en lördagkväll. Sen det här med koppen..inga kommentarer. Tur att du var där!:)

2007-02-19 @ 12:55:05
Postat av: Elin

jaaa per-bög vad hade du gjort annars?:)

Postat av: Anita

jag vet inte..antar att jag suttit fast än!

2007-02-19 @ 21:56:09
URL: http://staarbabe.blogg.se
Postat av: Erika

Så stolt över dig att du lyckades fixa programmet :D
Trist med Duvkulla.. Trodde den VAR till för studenter.. Och som du säger - de väsnas :P
Puss

2007-02-19 @ 22:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback