Idol-Henning

Ja han har man träffat på idag. Var mycket trevligt. Annars så har jag skrivit tenta, och det gick väl inte sååå bra direkt. Om jag har tur kan jag skrapa ihop preciiiiis med poäng. Jaja, är över nu iaf, skönt! Lunchat på stan med Jan-E, Bjärven, Stor-Erik och Limpis/Henningis/Wibis. Sedan sprang vi på stan en massa, träffade på Johanna och Jessica som genast föreslog att vi skulle ta en cider. Oväntat =) Släpat tuuuunga lådor från Ernst & Young också. Sedan storshopping på Systemet, är lite osäker, men Jan-E kanske fortfarande sitter fast bland Sofieron. Sedan klämde vi in oss i storbilen igen, och så bar det av hemåt mot ghettot igen. Pust.

Ska försöka komma på ett pinsamt minne att skriva här också, har ju blivit utmanad av Janet Bananet. Kan dock bli lite svårt, jag är nämligen en väldigt perfekt människa som sällan gör bort sig.

Kommentarer
Postat av: Jan E

jag såg då ingen Anita som var med idag..dessutom glömde du mej..fyfan

2007-01-18 @ 19:51:11
Postat av: Jan E

Din fuling..ändrade sådär bara för att jag blev upprörd..

2007-01-18 @ 19:52:29
Postat av: Jan E

Din fuling..ändrade sådär bara för att jag blev upprörd..

2007-01-18 @ 19:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback