Besök av systeryster!

Hämtade lilla fat ass i torsdags på busstationen. Något mörkare hudfärg och hårfärg, annars var hon lik sig. Gick på stan, lunchade och shoppade en del. Fredagen var lugn fram tills det var dags för caps. Självklart så skulle Håa prova på den ädla sporten. Och det gick toppenbra för henne! Kom trea i första ringen och därmed till a-ring. Efter det så gick det väl lite utför kanske, men hon hann iallafall slå både Mats och Anita. Det är inte illa :) För mig gick det bättre än på länge, vann b-korset då Pelle lite oväntat (?) var så full att han inte riktigt kunde sitta. Jaja. Vann gjorde jag iaf =) Sen var det quiz och det gick väl sådär va. Totalställningen (alltså anledningen till att vi går dit varenda fredag) var inte sammanställd. Var väl sådär populärt. Men Anita ska skriva ett brev till styrelsen så det löser sig nog =) Lördagen var en bakisdag med pizza och tv. Sen på kvälllen var det bara att gå på det igen. Började här med att kolla på fotbollen, och sedan gick vi upp mot Campus och Jessicas avskedsfest. Förstår inte hur hon kunde glömma att blogga om den fina present hon fick av oss... =) Kvällen avslutades på Nöjes och det var faktiskt rätt kul där. Var riktigt skoj att ha systeryster här, även om hon nästan slog mej i vindrickning... Och det är inte illa vet ni som känner mig! Ligger väl i släkten antar jag....

image189

Kommentarer
Postat av: Anita

grymt imponerad över att lillen i familjen slog den store i familjen i vindrickning..3 liter på två pers är inte illa. Halo förresten

Postat av: Anita

jävligt snygg är du på kortet!! bli hungrig ngn gång nu så jag kan få maaaaaaaaaaaaaaaat:D

2007-06-06 @ 11:10:48
URL: http://staarbabe.blogg.se
Postat av: Elin

Söt bild på er :)

2007-06-07 @ 19:52:35
URL: http://ellee.webblogg.se
Postat av: Annarki

den ständiga vindrickarinsidertävlingen.... jag har tre storasystrar, så jag vet vad du talar om. ingen ger liksom upp någon gång. det är en tung börda... :p

2007-06-10 @ 07:54:41
URL: http://annad.blogg.se
Postat av: Anita

öj Mitch nu får du ta och uppdatera här snart..ngt lär väl ha hänt vid poolkanten!

2007-06-17 @ 15:36:13
URL: http://staarbabe,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback