Snart Peace & Love

Japp, på torsdag är det dags. I år håller festivalen på i 3 dagar, och jag har köpt pass till alla. Dyrt som satan, men det får det vara värt. Mest ser jag framemot The Ark (då jag ska snärta upp ett par stringisar från Amlin :)) men det finns även mycket annat bra att se. Ska bli riktigt skoj!

Midsommarhelgen var skoj, partaj med Anita i Leksand som vanligt. Grillning, Anita som dansar fågel-dansen tusen gånger, små grodorna, och kladdkake-, sill-, och potatissalladsfrukost var några av ingredienserna. Tyvärr så tog partajandet ut sin rätt och jag spenderade lördagen hemma i soffan med feber och somnade redan vid 22-tiden på kvällen. Skyller på syster som smittat mej.

Annars händer det inte så mycket, varit sol idag så jag har nästan badat i poolen. Fortfarande lite för kallt. Det är nog åldern....

Kommentarer
Postat av: Anonym

elin du är ball! Ringde inte jag dig i fredas förresten, hade hoppats på att hitta nåt här som tydde på det, men ack nej... ses vännen!

2007-06-25 @ 18:08:07
Postat av: Anita

Jaa det var en grymme midsommar..du hade för övrigt grymt snygg gångstil.du såg riktigt grov ut!!:)

Postat av: Tiina

Ååå jag vill oxå se The Ark.. men de är ju slutsålt :( Hoppas du får en toppenskoj festival helg!!

2007-06-26 @ 21:33:57
URL: http://tii.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback