Tackfest!

Svinigt och kladdigt. Precis som det ska vara. Temat för året var musikstilar, och eftersom vi är så himla tuffa i kommittén så var vi hiphopare. Balla som få. Old style-förfest hos Anita först, där blandades musikstilarna hej vilt. Bo Diddley passar till allt! Första gruppen var uppe på Campus, där bjöds det på sprit, öl, ägglek, klädbytarlek (Anita var sjukt het i BJ's kallingar).... Hos andra gruppen... jaaaa vad ska man säga. Det bjöds på öl och mjöl. Öl och mjöl. Och lite öl och mjöl. Tycker synd om de som ska städa golvet där idag, kan inte vara kul. Ett tips till den som vill att flätor ska sitta som berg, häll en 4-5 öl över huvudet och sedan en halv påse vetemjöl över det. Sitter som bara den i många timmar! På Rumpan sen så dansades det självklart på borden, lektes lite inte nudda golv och annat vanligt. Sen lite efterfest på det, och kvällen kan summeras till en riktigt lyckad!


Kommentarer
Postat av: Anita

jag trivdes väldigt väl i BJ:s kallingar..synd att han ville ha tillbaka dem! Har du ett eget tecken för Westside eller?:)

Postat av: Anonym

hehe, vad bliderna visar så verkar ni haft en skitkul kväll!!

2007-03-16 @ 12:04:40
Postat av: MC Gullan

Nu är jag i skolan och det är skiiittrist..skriv ngt kul på bloggen så jag har ngt skoj att läsa nästa gång jag checkar!

2007-03-20 @ 16:20:03
URL: http://staarbabe.blogg.se
Postat av: jaanet

såå jäkla snyggaaa

2007-03-21 @ 10:25:01
URL: http://www.janeteklund.blogg.se
Postat av: Anita

Här händer det då inte mkt..suck

2007-03-23 @ 16:06:54
URL: http://staarbabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback