Busy day

Idag har massor blivit gjort. Började dagen med att stå i Karlekons monter på Keydagen. Var väldigt lugnt med tanke på att mässan inte började förrän 9.30 och vi blev avlösta kl 10. Sen gick jag, Yvve och Anita runt lite, kollade, tävlade, kastade lite bollar. Sen klockan 11 var det dags för kommittémöte. Denna gång med hela det godkända gänget! Känns grymt kul och bra! Temat är även det toppen =) Efter mötet så gick jag och Anita tillbaka till Key, och pratade då med diverse sponsorer om stadsvandring och nollepåsar. Grymt bra att fixa i god tid. Kvinnor kan. Sedan hann jag med ca 1 timmes oeffektivt tråkigt plugg innan det var dags att bege sig till möte för Studentiaden. Delade upp oss i olika projektgrupper, och jag och Yvve är i "Anmälning och ackrediteringsgruppen" tillsammans med två andra tjejer. Blir nog jättebra, hade inte alls bestämt mig för vad jag ville göra, men det här känns jättebra!

Nu blir det lite mat, innan Yvve kommer hit och kollar kvällens tv. Sedan blir det till att ladda för skiftesresan imorrn. Ska bli så kuuuuul!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jippie för skiftesresa!!!! Ses imorronbitti!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback