Shoppingsugen

Fick en julkatalog från H&M idag.. Åh va mkt fina saker de hade! Vill ha!!







Köpt biljett till barrundan idag. Vet inte vad jag ska ha på mig riktigt. Har ju inte haft råd att shoppa på ett tag, så det blir till att leta djupt i garderoben och försöka hitta nåt kul. Hade inte haft något emot om dessa plagg på något mystiskt vis hade letat sig in i min garderob:
Front Fold Ankle BootFornarina Skinny Crop TrouserDita Ruched Bustier



Årsmötet igår gick bra. Jag är nu Karlekons nya skattmästare. Tack tack, känns bra. Ska åka på kryssning med gamla och nya styrelsen snart. Ska bli jättekul!!

Kommentarer
Postat av: Karolin

Kul att du skaffat blogg :) Det är såå rätt now a days :) Kram på dig

Postat av: Bananet

åå äntligen.. ;)

2006-11-17 @ 16:27:26
URL: http://www.janeteklund.blogg.se
Postat av: Tiina

Tjaa! Va skoj att du fick posten, grattis :) Kul att du skaffat blogg!! Ses imorn i skolan!! P&K

2006-11-19 @ 13:04:32
URL: http://tii.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback