Träning, regn och årsmöte

Japp, började denna regniga dag med att träna. Var riktigt svettigt och skönt! Den bästa skillnaden mellan att gym och gruppträning tycker jag är att man lättare märker att man blir starkare när man gymmar. Helt plötsligt så var den där bicepssövningen inte lika jobbig längre. Najs. Snart är man fit =) Så här vill jag dock aldrig se ut!



Real women have curves.




Årsmöte för Karlekon ikväll. Jag är den enda som har sökt skattmästarposten. Så antingen får folk rösta på mig, eller på ingen alls. Shit, det värsta som skulle kunna hända är att "ingen alls" får fler röster än jag. Iiiiiihhh.. Men det kommer nog gå bra. Hoppas jag inte får för konstiga frågor bara. Risken för det är nog inte så stor hoppas jag, värre för Anita. Grym kommitté i vår! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback