TyJe AB

Blä för case som tar för lång tid, blä för regn och rusk, blä för att jag inte har hunnit plugga nåt.. Inte en bra dag alltså. Dagen började dock ganska bra med att jag trots att jag sovit jättedåligt och kände mig förkyld, orkade gå upp tidigt för att åka och träna. Det var skönt!

Jobbat med case i Handelsrätten idag. Skulle enligt läraren ta 2-3 timmar. Vi höll på idag i 4 timmar och ska fortsätta imorgon. Jobbigt. Inte fattar vi egentligen vad vi gör heller. Men det var ett grymt namn vi kom på iaf! =) Blir nog till att smälta in på måndag, svart och ingen urringning är det som gäller.



Åh jag vill göra något med mitt hår nu. Är less. Yvve fixade sitt jättefint idag, så nu blev jag ännu mer sugen. Får se hur det blir efter fredagen. Men det är ju inte gratis direkt, och den här månaden så är det kryssning, Göteborg, julklappar som ska inhandlas... Och mina pengar som brukar ta slut snabbt i vanliga fall lär ju inte räcka länge nu heller antar jag. Sen är jag sugen på en ny
tatuering också. Kanske borde önska mig det i julklapp?



Ikväll blir det tvtittande hos Yvve. Ska bli najs! Men först ska jag försöka läsa 183 sidor på en timme kanske.. Önska mig lycka till!


137435-20

Yvve på partyhumör

Ps. Jag tror att jag fått en sånt svart hål som Anita har i sin lägenhet. Idag dök ett hårband (som jag letat efter i evigheter) upp på ett ställe jag var övertygad om att jag letat på. Nåt mystiskt är det som sker. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback