Underbart!!!

Jaa det var det verkligen, Peace & Love's sista kväll. Började med att fröken Hed kom hit och vi fixade oss och begav oss till förfesten i Skräddarbacken. Massor med folk, allsång och diverse oväntad musik. Inte bara vi som är nördar :) Vid niotiden hoppade vi upp på cyklarna och begav oss ner mot stan. Jag skulle åka bakpå Josefins, men efter en nästan-krock så tog jag över styret istället. Det var lite säkrare med tanke på Josefins tillstånd. Kul att du kom ihåg att vi ställde cykeln i ditt förråd :) Direkt in och trängas med alla framför kvällens överraskning och absoluta höjdpunkt, Lars Winnerbäck. Fattar inte hur de tänkte när de satte han på den lilla scenen, såg typ nada, men det var fantastiskt ändå. Som alltid. Ser framemot turnén i höst! Anita var så vänlig och höll mig sällskap under hela konserten, och hon klagade faktiskt inte högt en enda gång! :) Lyckades dessutom hamna bredvid en kille som bodde i Karlstad, och som hade fått ta kort med Lasse inne på S1... Inte alls avundsjuk.... Efter den konserten gick vi och ALLA andra mot Stationsgatan och kollade på slutet på Timbuktu. Var riktigt bra stämning och alla stod och dansade överallt. Härligt! Sist men inte minst var det dags för The Ark på stora scenen. Ola Salo är alltid fantastisk och den här kvällen var inget undantag. Efter avslutande Prayer for the weekend där han fick sällskap av bla Timbuktu var både jag och Anita i extas. Underbaaaart!



Kommentarer
Postat av: Anita

Man kan ju inte klandras för att man inte testat nu iaf..Lars är inget för mig helt enkelt. Ola Salo som blir Ola Salo baklänges..shit att man fick lära sig det i helgen..var fantastisk. Det är nästan så att han hamnar på man the myth the legend listan tillsammans med pajen, stenmarck och storis.

Postat av: Amlin

Hello babe! Jag blir inte alls avis nar jag laser om hur underbar Ola var, och jag hoppas verkligen att du skickade halsningen till honom fran mig :D Vad gor du annars hemma? Ar vadret lika daligt i Dalarna som jag har hort att det ar hemma i Mariestad? Sjalv sitter jag just nu i hotellobbyn i San Diego, kl ar 19 och vi ska snart ga ut och kaka.. ha det gott, puss!
PS: Anita; Ola maste upp pa listan nu! :)

2007-07-08 @ 04:22:08
Postat av: Fridah

Ja The Ark och LW var deffi bäst på hela P&L!

2007-07-24 @ 23:54:15
URL: http://indiepopochskit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback