Zeb-liknande

Japp då var man hemma i vackra Dalarna. Kom i torsdags, och det har väl inte hänt så mkt än. Varit på gravsättning, självklart gjort Kupolen, byggt pool (så nu blire poolpartaj i sommar :)) och höjdpunkten hittills ridit islandshästar! Var iväg till en gård utanför Avesta och ridit en 4-timmarstur idag. Var tusen år sen jag red och det var verkligen superkul. Dock kommer jag ha stora problem att gå de närmaste dagarna. I veckan har jag väl inte så mycket planerat. Midsommar blir som vanligt i Leksand tillsammans med Anita och hennes gang. Brukar vara superskoj så det kör vi på i år igen! Känns stabilt att du ska vara DJ Anita, då kan du ju inte klaga iaf :) Jag har hört att Takida har en ny låt som heter halooooo... Ska du spela den? :)



Ser ni någon med samma gångstil som Zeb Macahan så är det nog jag...

Kommentarer
Postat av: Anita

Men halooooo ngn som uppdaterar!:) Tänkte ringa dej typ nu kanske..men jag vet inte om jag orkar:) Freitag det är då det händer..får se vilka låtar det blir. Gärdebylåten känns dock som en ganska bra låt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback