Barrunda

Här kommer rapporteringen från helgens Barrunda. Började lite smått hemma hos mej med min ena barnvakt för kvällen Freddan. (Han gjorde för övrigt ett väldigt bra jobb. Såg till att jag inte drack för snabbt, att jag tog ut pengar och att jag köpte mat. Dock slet jag mej tydligen lite senare...) Sedan var det färd mot Sheriffen för förfest hos Johan. Första stoppet var sedan på Arena, sen följde Biljardnian, Ankan, K6 mellanfest hos Lillis (där lyckades jag dessutom spilla ut en hel grogg under sängen. Bra Elin.) och tillslut Nöjes. Var en helt okej barrunda med undantag för vissa saker som gjorde humöret lite sämre...

137435-127

Mina duktiga vakter Lillis och Freddan.




Kommentarer
Postat av: Anita

Var väldigt orolig hela kvällen hur det skulle gå för freddan att ta hand om dej..det blev inte bättre när jag fick ett mess halv två om att du slet dej heller..men det gick ju bra..dock har jag beslutat att jag inte får lämna er ensamma fler ggr!

Postat av: Joel

Kul att läsa att du hade trevligt i lördags. :D Hur är det annars då? Får hitta på något nån dag när jag kommer tillbaka till karlstad efter praktiken tycker jag. :P

Kram Joel

2007-03-06 @ 15:46:55
URL: http://thegreatpretender.blogg.se
Postat av: Fredrik (freddan)

inte så lätt att hålla koll på dig inte (inte i mitt tillstånd iaf):-

2007-03-07 @ 22:34:27
Postat av: Pär

Du har blivit utmanad! Kolla min blogg för spelregler. =)

2007-03-08 @ 00:00:58
URL: http://lps.blogg.se
Postat av: Joel

Jag är tillbaka i stan på onsdagkväll. :P Va vad säger du vit helgen? Det tror jag inte på förrän du berättar om det på måndag. Du kommer säkert på en anledning till att festa. Det är jag övertygad om. :D

Kram kram

2007-03-09 @ 07:56:17
URL: http://thegreatpretender.blogg.se
Postat av: Anita

Hallåååå händer det nada i ditt liv eller..skriv någe skoj nu!! Du har ju för sjutton träffat tony edman idag! det är alltid ngt:)

2007-03-09 @ 12:13:58
URL: http://staarbabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback