Nollephest

I onsdags var det dags för finsittning. Började med att möta min dejt Martin, och sedan gick vi och massa fler hem till Kaluza där det dracks och pratades. Mycket trevligt, även om min dejt redan här började anklaga mej för att försöja supa han under bordet......

Sedan var det dags för själva sittningen, och den här gången hölls den på Arena. God men väldigt pepprig mat, och massor med dryck. En superlyckad kväll, jättebra tal och glada pristagare. Årets dansband var verkligen en höjdare! Kvällen (okej, tidig morgon) avslutades på Rumpan. Trasiga strumpyxor börjar nästan bli en tradition i nollephestsammanhang...

Dagen efter... Ja, vad ska man säga. TUNG. Var inte utanför dörren på hela dagen, och det var först framåt åttatiden på kvällen jag lyckades peta i mej lite mat. Vad ska man säga. Ska man festa ska man göra det ordentligt.

Här kommer lite bilder på alla underbart snygga som var med!


Kommentarer
Postat av: Yvonne

När jag såg första bilden på dig och Anita så tänkte jag oj.. de gör ingen pose utan är jättefina.. men nej då.. ni måste ta igen det och står och hånglar på kortet senare.. *suck* aldrig kan det bli som det ska .. =)

2007-03-02 @ 16:07:46
Postat av: Anita

Haha yvonne det finns sexy pose bilder också kan jag meddela! vad fiiina korten var..synd att du ser äcklad ut när du pussar mej bara:)

Postat av: Amlin

Håller med Yvve om att det var trevligt att se ett "vanligt" kort på er, så fina ni var i håret! Dock går det inte att komma ifrån att sexy pose måste göras varje gång om man festar, eftersom den är så jäkla snygg :)

2007-03-02 @ 18:29:10
Postat av: Elin

jaa jag fattar inte varför jag alltid ska se ut så, du är ju jättehärlig att pussa på =)

2007-03-02 @ 18:29:50
URL: http://iamelin.blogg.se
Postat av: Ziba

Va fina ni var!!
Ni sag ut att ha valdigt kul ocksa! tycker det ar tryggt att ni haller standarden uppe i Karlstad!
Saknar er och hade velat va med!!
puss och kram

2007-03-06 @ 15:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback