Tentavecka = inget liv

Japp då har man bott i skolan i ungefär en veckas tid. Har dock hunnit med en caps med tillhörande rejäl bakfylla... Men det var inte det viktigaste, det viktigaste var att jag slog Anita. Inte poängmässigt, men kom på en högre placering. Hur går det till kanske ni tänker då? Jadu det är en liten hemlighet skulle man kanske kunna säga.... =)

Annars har jag bara pluggat som sagt. Har varit helt underbart väder några dagar nu! Helt sjukt vad man blir på bra humör av det! Idag satt jag och Yvve t.o.m utanför bibblan i solen och pluggade och lyssnade på musik. Även om vår önskelåt inte blev spelad så var det jätteskönt! Har t.o.m blivit lite rosa...

Kvällen ska spenderas med att tvätta och hänga lite med Stor-Hed =)


Denna får bli den här veckans låt tror jag....: Frida - Dunka mig gul och blå

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag vet hur det gick till..och det är inte rumsrent så jag tänker inte nämna det här!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback