Opponering imorrn...

... och jag känner mig hur lugn som helst.. Har aldrig varit så här avslappnad nångång.. Stabilt man blir det nu när man håller på med det mest seriösa man läst hittills. Under små 5poängskurser är man helt hispig, c-uppsats helt lugn. Är väl mest less på det hela... Men det löser sig nog.. :)

Efter den långa morgondagen blir det Vedugnen med brudarna. Kommer nog bli najs! Sen så kommer allra käraste syster på torsdag! Wieeee! Då blir det nog lite shopping, caps, quiz, rumptömning, nöjes, bakismat... En långhelg i riktigt studentanda.

Campusfesten i helgen var helt okej. Roligaste var absolut capsen med bara massa gamlingar. Kändes jävligt bra faktiskt. Kvällen slutade väl kanske inte riktigt som jag hade trott, men annars så var det riktigt kul!

image187

Anita, Yvve och jag framför de brinnande sofforna på campusfesten.



Jag och syster i Thailand, röda och med snygg pose.

Kommentarer
Postat av: Anita

vadå jag tycker det slutade kul..iaf oväntat för dej! Du kunde inte ha låtit kortet varit ännu större..hemsk bild från min sida

Postat av: Tiina

Hur gick de på opponeringen för er?! för oss gick de helt okej, handledaren är lite hård me betygen bara.. men men ett G borde man väl fixa =)
Ja festa i Borlänge måste vi göra! Har typ aldrig vart ut där. Bara på gymnasiefester på CozMoz och kupolen, hehe.. de va några år sen!

2007-05-30 @ 17:11:06
URL: http://tii.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback