Årsmöte för klubben för inbördes beundran

Ja, vi överlevde resan till storstaden. Brunis (numera Bruno) bodde jättefint och supercentralt! Om man skulle lyckas få ett sånt läge nån gång i livet ska man vara lyckligt... Gårdagen spenderades på stan med massa shopping (för vissa) och inte fullt så mycket shopping (för resten). På kvällen var det matlagning, förfest och Idol som gällde. Lyssnade på en massa bra musik, dock inte fågeln Roger som jag tror vi alla saknade lite... :) Sedan var det dags för utgång och vi släpade våra (för vissa säl-liknande) ass det korta avståndet till Nivå. Där inne pratades det om umgänge utanför toaletter, dansades, dracks, och det slutade med att vi konstaterade att vi nog egentligen hatar Amlin och att jag och Anita ska bo mittemot varann i Djura. Just det, Anita hann även med att säga till några skåningar att åka hem till Danmark.

Helt enkelt en väldigt lyckad resa!
image192

Kommentarer
Postat av: emma

Tack för en jättekul dag/kväll alltid lika roligt med er.Men vill starkt kommentera att jag inte heter BRUNO.

2007-09-27 @ 19:59:46
Postat av: Anita

Kul att man lyckas få en grislook på båda korten du har de senaste inläggen!! Djura kommer bli görbra!

Postat av: Amlin

Ja det var en sjukt kul dag/kväll!! Tur att hatet mot mig gick över efter ett tag och att vi blev vänner igen, tågresan hem hade kanske känts lite spänd idag annars :)

2007-09-27 @ 20:07:07
Postat av: Amlin

Förresten, jag förväntar mig fler bilder från kvällen kommer upp på bloggen sen... Jag vill se outfits, tryckare, sälen, diverse poser och Celine Dion :D

2007-09-27 @ 20:09:57
Postat av: Elin

det kommer, det kommer.... den som väntar på något gott...

2007-09-27 @ 20:10:47
URL: http://iamelin.blogg.se
Postat av: Ziba

hade yvve vart me hade roger spelats! verkar ha varit en resa med alla ingredienser

2007-09-27 @ 22:58:45
Postat av: per-öka

diverse poser? har ni så många?

2007-10-01 @ 11:39:35
URL: http://chillicake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback