Levnadstecken från Borlänge

Det var ett väldigt tryck (ungefär sånt som anita upplever när hon bloggar om hunkar) på att jag ska uppdatera här, och jag måste ju erkänna att jag vid ett tidigare tillfälle påstått att jag skulle blogga mer under sommaren.... Jaja.

Jag har nu iaf jobbat i tre veckor, och jag trivs jättebra!! Alla är verkligen supertrevliga och jag trivs med arbetsuppgifterna, även om jag inte riktigt förstår allt än :) I höst får jag reda på om jag får förlängt ett år. Skulle kännas helt okej, men jag lovar, jag kommer till Göteborg sedan! :)

Sen så har jag kommit igång och tränat nu också, vilket innebär en ständig smärta i stort sett hela kroppen. Men vill man bli fin....

Allt går fint med Melker, och vi ska börja på valpkurs med han. Kan behövas, för vi har inte så jättebra pli på han direkt. Han växer som bara den och går knappt att lyfta längre. Men söt är han då fortfarande!

Sen så vankas det nog utgång här i Borlänge imorrn. Låter kanske inte jätteovanligt för mina Karlstadvänner att jag ska gå ut på en lördag, men för er som inte vet det så brukar jag inte festa så mycket här i Borlänge. Så nu när jag väl ska göra det så tänker jag köra på som bara den :)

Nu har de börjat riva husen som brann ner. Har fortfarande inte hört något om nån brandorsak.

Nu har ni fått en liten uppdatering iaf!

Avslutar med en jättebra låt :)


Kommentarer
Postat av: Amlin

Antar att jag står för lite av trycket här med :P Men det var trevligt att få livstecken från dig. Saknar dock en recension av P&L, speciellt håkan-konserten, fast det kan ju inte ha varit annat än underbart! Fin låt du avslutar med, den associeras med dig!!

2008-07-11 @ 22:36:51
Postat av: Anita

oh you are alive!! Härligt!! Have fun in imöra!! håller med föregående talare att det är ngt som saknas..jag hade väl mest velat höra om Mattias men men jag får väl ge mej till tåls. Jag tänker iaf kämpa med att du ska komma till sthlmistället för gbg..det står ju inget om att du inte kan mellanlanda några år där:)

Postat av: jaanet

eeeeeeliiin meeer bloggandeee =)

2008-07-30 @ 17:19:37
URL: http://janeteklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback