Amlin (Pöket, McHammer, Cute ass) 25 år

Kärt barn har många namn och i lördags var det dags att fira att hon snart fyller halvvägs till 50. Grillfest här på Duvkulla var planerad sedan länge. Kvällen började lite knaggligt när vår grill blev lite stulen. Det ordnade dock upp sig till slut och vi satte igång och grillade. Var mycket folk, superväder, god mat och mycket alkohol. En riktig toppenkväll. En toppenkväll som innebar att jag ensam shottar tequila inne på Bmb, inte bra Elin. Det fick jag betala rejält för på söndagen, och även idag. Man är inte ung längre, det är en sak som är säker.


image279




Annars har jag varit och kollat på en match med den konstigaste sporten ever, lämnat in uppsatsen och fått ansvarsfrihet för 2007. Så nu är jag i stort set heeeelt ledig resten av veckan, åker nog till Borlänge på måndag som det ser ut nu. Vill hem och träffa vovven!

Kommentarer
Postat av: Anita

Nästa gång du tar en tequila själv ska jag allt se till att hålla mej långt bort..eller iaf nära några andra:) Nejdåå du är alltid så trevlig så:)

Postat av: Erika

Ja du ser lycklig ut ;)

2008-06-03 @ 23:05:39
URL: http://erikasbloggomalltutommode.blogg.se
Postat av: Erika

Ja det måste du! Max ett år som sagt..:)

2008-06-04 @ 22:56:42
URL: http://erikasbloggomalltutommode.blogg.se
Postat av: Amlin

Jag har aldrig haft nåt smeknamn förut, men fick ju en del under tiden i Ksd. Amlin är dock det jag gillar bäst :) Å det är tack vare dig o Anita, tänk att ni kan vara så "påhittiga" :P

2008-06-09 @ 10:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback