Jag lever

Ja får väl slänga ut ett inlägg här då eftersom det var några månader sen sist. Bloggen finns just nu mest för att jag planerar att blogga mer i sommar när jag inte är i Karlstad och alla vet vad jag pysslar med på dagarna. Så ni får hålla ut lite till och sen så lovar jag att uppdatera lite oftare än var tredje månad :)

Orkar inte redogöra för allt som hänt under våren, men kan dra lite snabba punkter:
* är nästan klar med uppsatsen, opponering på fredag.
* har fixat jobb för sommaren och en bit in på hösten på Blge energis ekonomiavdelning. Vill ju egentligen inte jobba eller bo i Blge, men jag tror jobbet kommer bli jättekul och vara en bra erfarenhet så det känns faktiskt helt bra.
* ska då alltså bo hemma hos familjen. Har väl lite blandade känslor inför det. En sak som gör att det absolut känns roligt är att mina föräldrar skaffat vovve som jag inte träffat än! En liten Melker.
* framtiden vill jag fortfarande spendera i Göteborg, tar bara en liten omväg på väg dit. Dock har ju vissa saker hänt på senaste tiden som gör att det faktiskt känns lite småjobbigt att lämna Karlstad, men det får lösa sig på något vis.

Ja det var lite kort info om vad som hänt i mitt liv den senaste tiden.

Nu kommer lite bilder från denna veckas tredagarsfestande. Började med en underbart rolig examensfest i torsdags, fortsatte med caps (d betyder döbra) i fredags och slutade med campusfest igår. Är inte helt oväntat ganska sliten efter denna helg fylld med onyttigheter, men det har det varit värt.


Kommentarer
Postat av: Anita

men ooooojojoj vad är det som händer!! Trevligt att du är tillbaka!:)

Postat av: Amlin

åh najs med uppdatering!! :D Det var inte igår (fast jag har väl ingen talan eftersom jag inte har nån egen blogg....)

2008-05-25 @ 21:53:11
Postat av: Lisa

vilken underbar bild på mig o tessan haha :D

2008-05-25 @ 21:58:38
Postat av: bruno

sköt att du uppdatera lite, längtar tills du skriver mer i sommar. Dock så ligger min blogg nere orkar liksom inte skriva.

2008-05-26 @ 11:19:17
Postat av: jaanet

oooh uppdatering.. ! :-) Och jag ska hem till stoorvik i sommar också fast jag hade lovat mig själv att inte hamna där.. suck! Jag har också funderat på göteborg i framtiden, underbara staad :-) Hör av dig om du har tråkigt någon helg i sommar :):):)

2008-06-04 @ 10:41:57
URL: http://www.janeteklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback